Subject: Re: 2025. aasta taotlus Eesti NATO Ühingult
From: "Krista Mulenok \(EATA\)" <[email-masked]>
To: "Minna Harjo" <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Aug 2025 13:01:45 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere Minna!

Tänu tagasiside eest!

Tervitades,
Krista Mulenok

On 19. Aug 2025, at 12:58, Minna Harjo <[email-masked]> 
wrote:

Vabandan, eelmises kirjas puudus manus.

Parimat

Minna Harjo
Nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5332 6793
 <https://www.siseministeerium.ee/>

 <https://www.siseministeerium.ee/> 
<http://www.facebook.com/siseministeerium>

 <http://www.facebook.com/siseministeerium> 
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

 <https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

From: Minna Harjo
Sent: Tuesday, August 19, 2025 12:58 PM
To: 'Krista Mulenok (EATA)' <[email-masked]>; SiM info 
<[email-masked]>
Subject: RE: 2025. aasta taotlus Eesti NATO Ühingult

Tere, Krista!

Meil on hea meel, et Saksamaa Liitvabariigi saatkond saab sellel aastal 
koolimeedia konverentsi korraldamist toetada.

Saadan viiteks uuesti meie kirjavahetuse maikuust, kus vastasin et 
Siseministeerium sai eelmisel aastal konverentsi korraldamist toetada 
ühekordse otsuse põhjal ning selleks aastaks ei ole ministeeriumi eelarvesse 
kahjuks selliseid vahendeid eraldatud.

Lugupidamisega

Minna Harjo
Nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5332 6793
 <https://www.siseministeerium.ee/>

 <https://www.siseministeerium.ee/> 
<http://www.facebook.com/siseministeerium>

 <http://www.facebook.com/siseministeerium> 
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

 <https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

From: SiM info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 19, 2025 8:55 AM
To: Minna Harjo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Martin Tulit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: FW: 2025. aasta taotlus Eesti NATO Ühingult
Importance: High

Tere

Edastan. Palun vastuse CC aadressile: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  .

Tervitades

Žanna

(7)5024

From: Krista Mulenok <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Monday, August 18, 2025 11:03 PM
To: SiM info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Re: 2025. aasta taotlus Eesti NATO Ühingult
Importance: High

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Soovin teada anda, et saime eelmisel nädalal tagasisidet, et Saksamaa 
Liitvabariigi saatkond saab koolimeedia konverentsi korraldamist toetada. 
Kas Siseministeeriumil on võimalik meie taotlus rahuldada osaliselt? Tänu 
ette!

Parimate soovidega/Best regards,

Krista Mulenok
Eesti NATO Ühing/ Estonian Atlantic Treaty Association
Juhatuse liige/ Secretary General
Valge 13, Tallinn 11415 Eesti
Mob +372 511 80 80
Tel +372 684 06 81
E-mail [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.eata.ee <http://www.eata.ee>
Facebook: Eesti NATO Ühing/Estonian Atlantic Treaty Association
Twitter: @EstonianATA

Instagram: #eestinato

Selles e-kirjas ja manusest sisalduv teave võib olla konfidentsiaalne ning 
on mõeldud ainult ametialaseks kasutamiseks e-kirja adressaadile. Kui see 
e-kiri on teieni jõudnud eksituse tõttu, teavitage sellest koheselt saatjat 
ja kustutage e-kiri. Ilma saatja loata on e-kirja sisu edasi saatmine ja 
avaldamine keelatud.

This email and any files transmitted with it may be confidential and are 
intended solely for the use of the recipient to whom they are addressed. If 
you have received this email in error please notify the sender. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

On 27. May 2025, at 00:49, Krista Mulenok <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Saadan teele Eesti NATO Ühingu 2025. aasta taotluse. Oleksin tänulik kui 
ministeeriumi juhtkond kaaluks projekti toetamist. Suur tänu ette!

<TAOTLUS 2025 (EATA, viimane).asice>

Parimate soovidega/Best regards,

Krista Mulenok
Eesti NATO Ühing/ Estonian Atlantic Treaty Association
Juhatuse liige/ Secretary General
Valge 13, Tallinn 11415 Eesti
Mob +372 511 80 80
Tel +372 684 06 81
E-mail [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.eata.ee <http://www.eata.ee>
Facebook: Eesti NATO Ühing/Estonian Atlantic Treaty Association
Twitter: @EstonianATA

Instagram: #eestinato

Selles e-kirjas ja manusest sisalduv teave võib olla konfidentsiaalne ning 
on mõeldud ainult ametialaseks kasutamiseks e-kirja adressaadile. Kui see 
e-kiri on teieni jõudnud eksituse tõttu, teavitage sellest koheselt saatjat 
ja kustutage e-kiri. Ilma saatja loata on e-kirja sisu edasi saatmine ja 
avaldamine keelatud.

This email and any files transmitted with it may be confidential and are 
intended solely for the use of the recipient to whom they are addressed. If 
you have received this email in error please notify the sender. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

Subject: RE: Täpsustus 2025. aasta koostöö osas
From: "Minna Harjo" <[email-masked]>
To: "Krista Mulenok \(EATA\)" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 13:40:31 +0300

Tere, Krista!

Tore, et plaanite konverentsi ka sellel aastal korraldada.
Siseministeerium sai eelmisel aastal konverentsi korraldamist toetada 
ühekordse otsuse põhjal. Selleks aastaks ei ole ministeeriumi eelarvesse 
kahjuks selliseid vahendeid eraldatud.

Soovime jõudu konverentsi ettevalmistustega!

Parimate soovidega

Minna Harjo
Nõunik
Siseministeerium

[email-masked]
+372 5332 6793

-----Original Message-----
From: Krista Mulenok (EATA) <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 30, 2025 4:55 PM
To: Minna Harjo <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: Täpsustus 2025. aasta koostöö osas

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere Minna!

Soovime jätkata koolimeedia konverentsiga. Plaanis on see korraldada 8.-9. 
november.

Kas Siseministeeriumil on huvi ja võimalust sel aastal koostööd jätkata? 
Rahastust oleme praegu küsimas Saksamaa Liitvabariigi saatkonnalt ning nad 
soovivad teada kas ministeerium on toetamas. Tänu ette tagasiside eest!

Tervitades,

Krista Mulenok
EATA juhatuse esimees
Tel 5118080